Har bir arizani muvaffaqiyatli bitimga aylantirishga yordam beramiz.

Sotuvlarni avtomatlashtirish va voronka nazorati uchun amoCRM-tizimining rasmiy joriy etilishi.

Savdolarni oshirishni xohlaysizmi?

AmoCRM oddiy jarayonlarni avtomatlashtiradi va jamoangiz vaqtini eng muhim narsaga — mijozlar bilan muloqot qilish va bitimlarni yopishga bo'shatadi.

Siz jamoa ustidan to'liq nazoratni qo'lga kiritasiz, butun savdo voronkasini ko'rasiz va messenjerlar bilan telefoniyani yagona, kuchli tizimga birlashtirasiz.

№1 integrator amoCRM Oʻzbekistonda

Biz Oʻzbekistonda shunchaki №1 integrator boʻlib qolmadik.
Ortimizda — 5 yillik tajriba va butun mamlakat boʻylab 1000 dan ortiq muvaffaqiyatli joriy etish ishi turibdi!

amoCRM logotipi
O‘zbekiston xaritasi shaharlar belgilangan holda (Toshkent, Samarqand, Buxoro), bu yerda amoCRMning 5+ yillik tajribaga ega va 1000+ muvaffaqiyatli joriy etishga erishgan №1 integratori ish olib boradi.

№1

Oʻzbekistonda 1- raqamli amoCRM integratori

5+

biznes jarayonlarini avtomatlashtirish sohasida bozorda 5 yildan ortiq

1 000+

turli sohalardagi bizneslarni muvaffaqiyatli avtomatlashtirish

Biz uchun har bir yangi loyiha — bu shunchaki vazifa emas, balki natija uchun obroʻ va shaxsiy masʼuliyatdir.

Biz aynan sizning jamoangizga yanada samaraliroq ishlashga yordam beradigan tizimni quramiz.

Ismoilov R.F.

Joriy etish boʻlimi rahbari

Murad Buildings
Artel
Akfa
Evos

amoCRM O'zbekistondagi biznesning o'sishiga qanday yordam beradi?

O'zbekistonda amoCRMni joriy etish — bu shunchaki trend emas, balki savdoni tizimlashtirish va foydani oshirish uchun asosiy qadamdir. Tizim o'sishga intilayotgan deyarli har qanday biznes duch keladigan 3 ta asosiy muammoni hal qiladi:

amoCRM interfeysi: sotuv voronkasi, bitim kartasi va Telegram hamda Instagram’dan arizalarni nazorat qilish uchun ImBox chat-markazi.
  • ✅ Telegram va Instagram'dan birorta ham ariza yo'qolmaydi

    Tizim saytdan, Telegram va Instagramdan kelgan barcha xabarlarni to'playdi. Menejer aniq hech kimni o'tkazib yubormaydi va o'z vaqtida javob beradi.

  • 📊 Savdo bo'limi va reklama ustidan to'liq nazorat

    amoCRM o'zi qo'ng'iroq qilishni eslatadi, SMS yuboradi va bitimni keyingi bosqichga o'tkazadi. Menejerlar jadvallarni to'ldirish o'rniga shunchaki sotishlari mumkin bo'ladi.

  • 🤖 Menejerlarning oddiy vazifalarini avtomatlashtirish

    Siz har doim qaysi xodim a'lo darajada ishlayotganini va qaysi reklama Toshkentdagi biznesingizga haqiqiy pul keltirayotganini ko'rib turasiz.

Qanday ishlashini bilish

O'zbekiston uchun amoCRM tariflari

minimal sotib olish muddati 6 oy.

Aynan sizga mos keladigan tarifni tanlang. Startapdan tortib yirik kompaniyagacha — bizda har kim uchun yechim bor.

Tariflar haqida batafsil

amoCRMning noyob imkoniyatlari

amoCRM imkoniyatlari ikkita asosiy muammoni hal qilish uchun yaratilgan: daromadingizni oshirish va vaqtingizni tejash.

Quyida biz tizim mijozlarni qanday qilib avtomatik tarzda «isitib», xaridga yoʻnaltirishini (Sotuv avtopiloti), u qanday qilib birorta ham arizani yoʻqotmasligingizni kafolatlashini va bularning barchasini bepul, 14 kunlik test drayvda amalda sinab koʻrish mumkinligini koʻrsatamiz.

Sotuv boʻlimingiz uchun avtopilot

Digital Pipeline funksiyasi: tizim menejerlaringiz boshqa ishlar bilan band boʻlganida mijozni oʻzi «isitadi» va xaridga yoʻnaltiradi.

Mijoz sizga qoʻngʻiroq qilishi yoki yozishi bilanoq, tizim uni avtomatik tarzda pochta joʻnatmalariga obuna qilishi mumkin. Agar u shundan soʻng sizning veb-saytingizga tashrif buyursa, tizim unga maqsadli reklamani koʻrsatadi. Mijoz yetarlicha qiziqish bildirganida esa, amoCRM avtomatik ravishda menejeringizga «Shoshilinch issiq mijoz bilan bogʻlaning!» vazifasini beradi.

Kuch bunda: tizim charchoq va xatosiz ishlaydi, mijozni avtomatik ravishda xaridga olib boradi va xodimlaringizga eng muhim narsa — jonli muloqot va bitimlarni yopish uchun vaqt ajratadi.

1.amoCRM funksionali: Mijozni avtomatik "isitish" uchun Digital Pipeline, barcha arizalarni yagona bazaga to‘plash va amoCRMning 14 kunlik bepul test-drayvi

Barcha lidlarni yagona tizimga toʻplaydigan CRM

amoCRM barcha manbalaringizdan har bir arizani avtomatik ravishda «tutib oladi» va darhol yagona sotish funnelida mijoz kartasini yaratadi. Shunday qilib, butun mijozlar bazangiz — eng qimmatli aktivlaringiz — bitta ishonchli tizimda saqlanadi. Yozishmalar, qoʻngʻiroqlar va bitimlarning butun tarixi menejerning daftariga yoki shaxsiy telefoniga emas, balki mijoz kartasiga bogʻlangan.

2.O‘zbekistonda CRM’ni joriy etish uchun sayt va formalardan lidlarni yagona sotuv voronkasiga avtomatik to‘plash va mijoz kartasini yaratish

amoCRM test drayvi: 14 kun toʻliq kirish — bepul

amoCRM biznesingizga mos kelishini tushunishning eng yaxshi usuli — uni amalda sinab koʻrishdir. Biz tizimning barcha imkoniyatlariga 14 kun davomida toʻliq bepul kirishni taqdim etamiz.

Bu qisqartirilgan demo-versiya emas! Sinov muddati davomida siz quyidagilarni qila olasiz:

  • ✅ Haqiqiy messenjerlaringiz va veb-saytingizni ulash.
  • ✅ Mijozlar bazangizning bir qismini yuklash.
  • ✅ Eng ilgʻor avtomatlashtirish funksiyalarini (Digital Pipeline) sinab koʻrish.

Biz rasmiy hamkor sifatida, sinov muddatidan maksimal foyda olishingiz uchun tezkor sozlashda sizga yordam beramiz.

3.amoCRMning 14 kunga bepul test-drayvi. Messenjerlarni ulash, avtomatlashtirish va O‘zbekistondagi biznes uchun CRM-tizimiga to‘liq kirish huquqi.

Oʻzbekiston uchun amoCRM texnik yordami

Oʻzbek va rus tillarida texnik yordam koʻrsatamiz.

O‘zbekiston uchun amoCRM texnik qo‘llab-quvvatlash o‘zbek va rus tillarida. Sozlash va muammolarni hal qilish uchun Telegram, Zoom, telefon va WhatsApp orqali aloqa.

CRM bilan ishlashda sizda kutishga vaqt yo'qligini tushunamiz. Shuning uchun biz sizga qulay tarzda ishlaydigan va shunchaki maslahat bermasdan, muammolarni hal qiladigan qo'llab-quvvatlash xizmatini yaratdik.

✅ Sizning tilingizda qo'llab-quvvatlash Biz o'zbek va rus tillarida to'liq onlayn texnik yordam ko'rsatamiz.

✅ Siz uchun qulay formatdagi aloqa Biz siz uchun qulay bo'lgan har qanday kanalda doimo aloqadamiz: istalgan messenjerda, Zoom orqali videokonferensiya yoki telefon orqali.

✅ Shunchaki maslahat emas, balki real yordam Biz faqat maslahat bermaymiz. Bizning mutaxassislarimiz biznesingizning o'ziga xos ehtiyojlari uchun akkauntingizni to'liq sozlashga tayyor.

✅ Natija kafolati Bizning barcha texnik mutaxassislarimiz rasmiy amoCRM sertifikatlariga ega. Biz shunchaki yordam berishga harakat qilmaymiz — biz har qanday muammoingizni kafolatli hal qilamiz.

Batafsil maʼlumot

Bizning muvaffaqiyatli keyslarimiz: amoCRMni Oʻzbekistonda natija kafolati bilan joriy etish

Oʻzbekistonda amoCRMning rasmiy vakili sifatida Toshkent, Samarqand va Oʻzbekistonning boshqa hududlaridagi biznes uchun 1000 dan ortiq loyihalarni muvaffaqiyatli amalga oshirdik.

Biz turli sohalardagi kompaniyalarga savdo jarayonlarini avtomatlashtirish va foydani oshirishda qanday yordam berishimiz haqidagi misollar bilan tanishing.

Кейс

Toshkentdagi yirik devloper uchun amoCRMni joriy etish

Prime Capital Group

Ko‘chmas mulk. Mijoz — Toshkentdagi yirik devloper bo‘lib, u bir vaqtning o‘zida bir nechta loyihani olib boradi, katta hajmdagi lidlarga ega va sotuv bo‘limining murakkab tuzilmasiga ega.

Asosiy muammo

❌ Ma’lumotlarni qo‘lda ko‘chirish tufayli lidlarning yo‘qolishi (15% gacha).
❌amoCRM, 1S va mijozning ichki ERP-tizimi o‘rtasida ikki tomonlama sinxronizatsiya yo‘qligi.
❌ Sotish funnelining shaffof emasligi va bronlash holatidagi xatolar.

Maqsad

amoCRMni yagona savdo markazi sifatida joriy etish, barcha ma’lumotlarning uzluksiz va avtomatik sinxronizatsiyasini ta’minlash, shuningdek, rahbariyatga real vaqt rejimida dolzarb hisobotlarni taqdim etish.

Joriy etish natijalari (o‘lchanadigan ko‘rsatkichlar)

Toshkentdagi eng yirik devloperlik kompaniyasiga amoCRMni joriy etish tez natija berdi. 1S va ERP-tizimi bilan uzluksiz ikki tomonlama integratsiya tufayli xatolar butunlay bartaraf etilib, biz 100% ma’lumotlarning ishonchliligiga erishdik. Arizani qayta ishlash tezligi 3 barobar (30 daqiqadan 10 daqiqaga) qisqardi, lidning bitimga konversiyasi esa 18% ga oshdi. Rahbariyat real vaqt rejimida shaffof hisobot va sotuvlar ustidan to‘liq nazoratga ega bo‘ldi.

Кейс

Chakana savdo uchun amoCRM: WhatsApp va Telegram’ni avtomatlashtirish

TechMarket UZ (Yirik elektronika onlayn-doʻkoni)

Chakana savdo (Elektronika onlayn-doʻkoni). Geografiyasi: Oʻzbekiston (onlayn savdolar).

Asosiy muammo

❌ WhatsApp va Telegram’dan kelgan arizalarning yo‘qolishi (menejerlarning shaxsiy telefonlaridagi muloqot).
❌ Mijozlarga javob berish uchun uzoq vaqt ketishi.
❌ Yozishmalar va bitim bosqichlari ustidan nazorat yo‘qligi

Maqsad

Barcha aloqa kanallarini (WhatsApp, Telegram, Instagram) amoCRM’da birlashtirish. Javob berish vaqtini qisqartirish va sifatni nazorat qilish uchun barcha dialoglarni to‘liq qayd etishni ta’minlash.

Joriy etish natijalari (o‘lchanadigan ko‘rsatkichlar)

amoCRMni joriy etish barcha chatlarni yagona oynada birlashtirish imkonini berdi. Mijozga javob berish vaqti 4 barobar (2 soatdan 30 daqiqagacha) qisqardi. Kiruvchi xabardan savdogacha bo‘lgan konversiya 22% ga oshdi. Rahbariyat barcha kommunikatsiyalar bo‘yicha shaffof hisobotga ega bo‘ldi.

Кейс

B2B-xizmatlar uchun amoCRM: Uzoq bitimlarni avtomatlashtirish

Uzbek Business Consulting (UBC) (Konsalting kompaniyasi)

B2B-xizmatlar (Konsalting). Geografiyasi: Oʻzbekiston (yirik mintaqaviy mijozlar bilan ishlash).

Asosiy muammo

❌ Mijoz qaysi bosqichda “qotib qolganini” aniq tushunmasdan uzoq bitim sikli (3 oydan ortiq).
❌ Avtomatik “isituvchi” harakatlar va eslatmalar yo‘qligi

Maqsad

Triggerli avtomatlashtirish bilan murakkab savdo funnellari yaratish. Jarayondagi “zaif joylarni” aniqlash uchun tahlil tizimini sozlash. Qayta savdolarni ta’minlash.

Joriy etish natijalari (o‘lchanadigan ko‘rsatkichlar)

Avtomatik triggerlar va eslatmalar bilan amoCRMni joriy etish bitim siklini o‘rtacha 20 kunga qisqartirdi. Tahlil yordamida 3 ta “zaif joy” aniqlandi va bartaraf etildi. Qayta savdolarni avtomatlashtirish hisobiga mijozning LTV’si 15% ga oshdi.

Кейс

Ishlab chiqarish uchun amoCRM: Samarqandda rasmiy joriy etish va qo‘llab-quvvatlash

Samarqand Product Group (Ulgurji savdo va ishlab chiqarish)

Ishlab chiqarish (Ulgurji savdolar). Geografiyasi: Samarqand va boshqa viloyatlar.

Asosiy muammo

❌ Litsenziya va qo‘llab-quvvatlash kafolatiga ega bo‘lgan amoCRMning faqat rasmiy hamkori bilan ishlash zarurati.
❌ Turli shaharlardagi masofaviy savdo bo‘limini boshqarishning murakkabligi.

Maqsad

Yuridik kafolatga ega amoCRMni joriy etish. Yagona nazorat uchun barcha filiallar (Toshkent, Samarqand) ma’lumotlarini markazlashtirish va oʻzbek tilida yordam koʻrsatish.

Joriy etish natijalari (o‘lchanadigan ko‘rsatkichlar)

amoCRMni joriy etish rahbariyatga barcha filiallar bo‘yicha yagona savdo manzarasi haqida ma’lumot olish imkonini berdi. Masofaviy menejerlar ishining 100% shaffofligiga erishildi. Loyiha to‘liq masofadan turib amalga oshirildi va 2 hafta ichida ishga tushirildi.

O‘zbekistonda amoCRM: Mijozlarimiz joriy etish va qo‘llab-quvvatlash haqida nima deydi?

Toshkent va butun O‘zbekiston bo‘ylab 1000 dan ortiq kompaniya biz bilan savdo jarayonlarini avtomatlashtirib bo‘ldi. amoCRMning rasmiy hamkori sifatida biz natijani kafolatlaymiz. Ishimiz sifati va ekspertligimizga ishonch hosil qilish uchun haqiqiy keyslar va sharhlar bilan tanishing.

Toshkentdagi yirik devloper uchun amoCRMni joriy etish

Biz CRM izladik, lekin «kulrang» sotuvchilarga duch kelishdan qo‘rqdik. Biz uchun O‘zbekistonda faqat rasmiy amoCRM bilan ishlash muhim edi. Oxir-oqibat, «MEGABITE-CRM» MChJni tanladik — litsenziyalar sotib oldik va bir hafta o‘tib jamoa tizimda ishlay boshladi. Ayniqsa, bizga shunchaki kirish huquqini sotishmagani, balki funnellarni sozlash, Telegram va telefoniyani ulashda yordam berishgani yoqdi. Endi arizalar yo‘qolmaydi va savdo bo‘limini nazorat qilish shaffof bo‘ldi. Qo‘llab-quvvatlaganingiz uchun rahmat!

Legal Consulting Tashkent vakili Sardor Muratov amoCRM ni joriy etish haqida oʻz fikrini bildirmoqda

Sardor Muratov
Menejer, Legal Consulting Tashkent savdo bo‘limi

amoCRM, arizalar, mijozlarni yo‘qotish, WhatsApp integratsiyasi, tartib.

«amoCRM Oʻzbekistonga murojaat qilishdan oldin bizda WhatsApp va saytdan kelgan arizalar shunchaki yoʻqolib qolardi, savdo boʻlimida esa toʻliq tartibsizlik hukm surardi. Bolalar WhatsApp’ni amoCRM’ga tezda ulab berishdi va hamma narsa oʻzgardi: endi barcha yozishmalar bitta joyda saqlanadi, birorta ham mijoz unutilmaydi. Rostini aytsam, integratsiya ishda bunday tartib o‘rnatishini kutmagan edik.»

Kamilla Ibragimovaning Online Service UZ da amoCRM dan foydalanish tajribasi haqidagi fikri

Kamil Ibragimova
Marketing manageri Online Service UZ

amoCRM Samarqand, mintaqaviy joriy etish, o‘qitish, start.

«Biz Samarqandda joylashganmiz va amoCRMni masofadan turib joriy etish qiyin bo‘ladi deb xavotirlangan edik. Lekin amoCRM Oʻzbekiston jamoasi hamma narsani aniq va tez bajardi. Telefoniya va Telegram bilan integratsiyalarni sozlashdi, xodimlar uchun kirish huquqini ochishdi, onlayn trening o‘tkazishdi. Buning yordamida biz tizimda hech qanday muammosiz ishlay boshladik va savdo shaffofligi qanday oshganini allaqachon ko‘ryapmiz. Hatto masofada ham qoʻllab-quvvatlash doimo aloqada — bu juda qimmatli!»

Samarqand Retail Group dan amoCRM mijozi Laziz Umarovning fotosurati

Laziz Umarov.
Menejer Samarqand Retail Group filiali

Foyda, konversiya, sotuvlarni oshirish, konsultatsiya.

«Biz sotuvlarni qanday oshirishni tushunish uchun amoCRM Uzbekistan'ga konsultatsiya uchun murojaat qildik. Jamoa litsenziya sotish bilan cheklanib qolmadi — бизга atigi икки ой ичида конверсияни 15% га оширишга ёрдам берган стратегияни таклиф қилишди. Hisobotlarning aniq sozlanishi va yagona analitika tufayli biz birinchi marta qayerda foyda yo'qotayotganimizni ko'rdik. amoCRM Uzbekistan билан ишлаш биз учун компанианинг о'сишига ҳақиқий сармоя бо'лди!»

Tech Solutions rivojlanish direktori Azamat Karimov amoCRM ni tavsiya qilmoqda

Azamat Karimov
Rivojlanish bo'yicha direktor, Tech Solutions

Tayyor holda joriy etish, amoCRMni sozlash, hujjatlar, kompleks yechim

«Biz natija kafolati bilan amoCRMni tayyor holda joriy etish uchun kompaniya qidirayotgan edik. amoCRM Uzbekistan бизга шунчаки созлашни эмас, балки тўлақонли ечимни таклиф қилди: аудит, тўлиқ интегратсия, созлаш ва — энг муҳими — тизим билан ишлаш бўйича батафсил ҳужжатлар. Бутун жараён аниқ ва шаффоф о'тди. Endi бизда ички стандартларимизга мос келадиган, тўлиқ ишлайдиган ва тушунарли amoCRM мавжуд. Бу ҳақиқатан ҳам профессионал ёндашув!»

Global Invest vakili Темур Раҳимов amoCRM тизими ҳақида ижобий фикр билдирди

Timur Rahimov
Loyiha rahbari, Global Invest

O‘zbekiston uchun amoCRM
imkoniyatlarini namoyish qilish.

Toshkentdagi rasmiy amoCRM hamkori bilan 20 daqiqalik bepul onlayn uchrashuvga yoziling. Bu sizni hech narsaga majbur qilmaydi, aksincha, biznesingiz sotuvlarining o‘sish nuqtalarini ko‘rishga yordam beradi.

Aynan sizning muammolaringizni hal qiladigan amoCRMning asosiy funksiyalari va integratsiyalarini (WhatsApp, Telegram, 1S) ko‘rsatamiz.

O‘zbekiston uchun amoCRMning onlayn-namoyishi. Bepul uchrashuv davomida CRM-tizimining (WhatsApp, Telegram, 1S) asosiy funksiyalari, analitikasi va integratsiyasi ko‘rsatilishi.

amoCRMni 3 oddiy qadamda joriy etish

Bizning yondashuvimiz O‘zbekistondagi biznesingiz uchun CRM-tizimi dastlabki kunlardanoq foyda keltirishini kafolatlaydi.

1

Audit va Strategiya

Sizning biznes jarayonlaringizga chuqur kirishamiz. Sotish bo‘yicha joriy funnelni tahlil qilamiz va O‘zbekiston bozori haqiqatiga moslashtirilgan amoCRMni joriy etish strategiyasini ishlab chiqamiz.

2

Sozlash va Integratsiya

amoCRMni texnik jihatdan sozlaymiz: funnellarni, maydonlarni yaratamiz, kundalik vazifalarni avtomatlashtiramiz. CRM’ni Toshkent shahridagi kompaniyalar uchun sizning veb-saytingiz, telefoniya va Telegram bilan integratsiya qilamiz.

3

O‘qitish va Qo‘llab-quvvatlash

Sotuv bo‘limingiz uchun trening o‘tkazamiz. Konversiyani oshirish uchun tizimdan qanday samarali foydalanishni ko‘rsatamiz. Loyiha yakunlangandan so‘ng qo‘llab-quvvatlashni taqdim etamiz.

O'zbekistondagi amoCRMning rasmiy hamkori

Megabit-CRM kompaniyasi O'zbekistonda amoCRMning rasmiy sertifikatlangan hamkoridir.

Bu sertifikat shunchaki rasm emas, balki bizning mutaxassislarimiz mahsulot bo'yicha o'qitilganligini va tasdiqlangan ekspertizaga ega ekanligini tasdiqlaydi.

Ko‘p beriladigan savollar

O‘zbekistondagi biznesni haqiqatdan ham tashvishga soladigan savollarga javob beramiz.

Biz aloqadamiz
TelegramTelefon