— Temur A
O'qitish bo'limi menejeri
5 yildan ortiq vaqtdan beri men va mening jamoam O‘zbekistondagi biznes uchun amoCRMni professional sozlash bilan shug‘ullanamiz. Bizning katta tajribamiz — bu turli sohalarda o‘nlab muvaffaqiyatli joriy etishlardir.
amoCRM Qo‘llab-quvvatlash, Sozlash va O‘qitish O‘zbekistonda
CRM’ni joriy etish muvaffaqiyati uch narsaga bog‘liq:
- ✅ to‘g‘ri sozlash,
- ✅ jamoani sifatli o‘qitish
- ✅ operativ qo‘llab-quvvatlash.
Biz, amoCRMning O‘zbekistondagi rasmiy vakili sifatida, tizimdan maksimal natija olishingiz uchun barcha xizmatlarni taqdim etamiz.
Bizning xizmatlarimiz: samarali ish uchun zarur bo'lgan narsa
amoCRM muvaffaqiyatli amalga oshirish faqat litsenziyani sotib olishdan ko'proq. Bu sizning vazifalaringiz uchun professional sozlashni, malakali jamoa mashg'ulotlari va ishonchli texnik yordamni o'z ichiga oladi. Biz uchta xizmatni CRMdan maksimal darajada qaytarishingiz uchun beramiz.
Shunday qilib, CRMga sarmoya kiritish uchun maksimal foyda keltiradi, bizning ishimiz uchta ustunda qurilgan:
Kasbiy sozlama
🎓 Samarali mashg'ulotlar
🚑 Operatsion yordam
Bizning integratsiyalashgan yondashuvimiz - TUNING, MA'LUMOT VA QURILISH - KRMga bo'lgan sarmoyangiz to'lanadi va foyda olishini kafolatlaydi. Keling, tajribamiz muammolaringizni hal qilishda qanday yordam berishini muhokama qilaylik.
Nima uchun kompleks yondashuv — foydali?

Bepul maslahat
Siz ariza qoldirasiz va biz vazifalaringizni tushunish uchun qisqa onlayn uchrashuv o‘tkazamiz
Shaxsiy taklif:
Biz siz uchun barcha ish bosqichlari (sozlash, o‘qitish, qo‘llab-quvvatlash) va ularning narxi ko‘rsatilgan individual taklif tayyorlaymiz.
Ishni boshlash
Kelishuvdan so‘ng, biz ishga kirishamiz va sizning CRM’ingizni chinakam samarali qilamiz.
«Operativ Qo‘llab-quvvatlash»
Har qanday vazifalarni hal qilamiz: maslahatdan tortib nosozliklarni tuzatishgacha
Biz amoCRM foydalanuvchilari duch keladigan barcha muammolarni hal qilishga ixtisoslashganmiz. Har kuni hal qiladigan vazifalarimiz misollari:
- Integratsiyalar bilan bog‘liq muammolar: "Telegram / Instagram’dan arizalar kelmay qo‘ydi", "IP-telefoniya o‘chib qoldi".
- Texnik nosozliklar: Tizim xato beryapti, nimadir "sekin ishlayapti" yoki noto‘g‘ri ishlayapti.
- Avtomatlashtirish bo‘yicha savollar: Digital Pipeline’dagi triggerlar noto‘g‘ri ishga tushmoqda yoki Salesbot ishga tushmayapti.
- Funksional bo‘yicha maslahatlar: Hisobotlarni tuzishdan tortib menejerlar uchun kirish huquqlarini sozlashgacha tizimning har qanday imkoniyatlari bilan tushunishga yordam beramiz.
Biz sizning biznesingizni amoCRM yordamida qanday qilib kuchaytirishni muhokama qilamiz
Bepul maslahat olish uchun arizani qoldiring va omiokmning O'zbekistondagi eksperti siz uchun shaxsiy rejani tayyorlaydi. Bizning integratsiyalashgan yondashuvimiz savdolaringizni ko'paytirishga qanday yordam berishini ko'rsatamiz:✅ professional sharoitlar sizning noyob muammolaringizni hal qiladi. ✅ Samarali mashg'ulotlar butun jamoani ishda jalb qiladi. ✅ The The Operatsion yordam tizimning barqaror ishlashini ta'minlaydi.

Bizning xizmatlarimiz: samarali ish uchun zarur bo'lgan narsa
amoCRM muvaffaqiyatli amalga oshirish faqat litsenziyani sotib olishdan ko'proq. Bu sizning vazifalaringiz uchun professional sozlashni, malakali jamoa mashg'ulotlari va ishonchli texnik yordamni o'z ichiga oladi. Biz uchta xizmatni CRMdan maksimal darajada qaytarishingiz uchun beramiz.
Shunday qilib, CRMga sarmoya kiritish uchun maksimal foyda keltiradi, bizning ishimiz uchta ustunda qurilgan:
Kasbiy sozlama
🎓 Samarali mashg'ulotlar
🚑 Operatsion yordam
Tez-tez beriladigan savollar
Biz O'zbekistondagi biznes haqiqatan ham xavotirda ekanligiga javob beramiz.
