amoCRM nima?

amoCRM — bu savdo bo'limlari uchun maxsus yaratilgan CRM-tizim.

Oddiy so'zlar bilan aytganda, bu sizning barcha mijozlaringiz va bitimlaringiz uchun aqlli organayzer. Uning asosiy vazifasi — messenjerlar, pochta va qo'ng'iroqlardagi arizalar xaosini birorta ham mijoz yo'qolmaydigan tartibli tizimga aylantirish.

Ushbu maqolada biz, O'zbekistondagi amoCRM bo'yicha ekspertlar, uning qanday ishlashini batafsil ko'rib chiqamiz.

Litsenziya sotib olish

Biznesning qanday muammolarini amoCRM hal qiladi

amoCRM sizga kerak, agar siz ushbu muammolardan birortasiga duch kelsangiz:

Mijozlar Telegram, Instagram, pochtaga yozishadi va murojaatlarning bir qismi javobsiz qoladi.

Xodimlar mijozga o'z vaqtida qayta qo'ng'iroq qilishni yoki tijorat taklifini yuborishni unutishadi.

Rahbar menejerlardan qaysi biri va qanday qilib mijozlar bilan ishlayotganining haqiqiy manzarasini ko'rmaydi.

Mijozlar bazasi yuritilmaydi: Barcha muloqot tarixi turli joylarda saqlanadi va xodim ishdan ketganda baza u bilan birga ketadi.

amoCRM joriy etilgandan so'ng siz quyidagilarga ega bo'lasiz

O'zbekistondagi o'nlab kompaniyalarga amoCRMni joriy etish bo'yicha tajribamizga asoslanib, biz aniq qonuniyatlarni ko'ramiz.
To'g'ri sozlangan tizim quyidagilarga imkon beradi:

  • Birlamchi savdo hajmini oshirish

    25-30%

    arizalarni yo'qotishni istisno qilish va menejerlarning tizimli ishlashi hisobiga dastlabki 3-5 oy ichida.

  • Takroriy savdo sonini ko'paytirish

    15-20%

    mavjud mijozlar bazasi bilan uzoq muddatli munosabatlarni o'rnatish orqali.

  • Mijozlar sodiqligini oshirish

    80% gacha

    murojaatlarga tezkor javob berish va yuqori sifatli xizmat ko'rsatish tufayli.

AmoCRM kimga ideal darajada mos keladi?

Tizim kichik va o'rta biznesga, shuningdek, internet-do'konlarga mo'ljallangan bo'lib, ularga mijozlar bazasini va barcha savdo jarayonlarini samarali boshqarish uchun yagona interfeysni taqdim etadi.

amoCRM — integratsiyalar uchun ekotizim

amoCRM integratsiyalar ekotizmi

amoCRM — bu sizning biznesingiz uchun konstruktor

amoCRMni ishonchli poydevor sifatida tasavvur qiling. Unga, xuddi g'isht kabi, noyob vazifalaringizga mos keladigan tizimni qurish uchun turli xil xizmatlarni (vidjetlarni) qo'shish mumkin. Bu ortiqcha to'lovlardan qochishga va faqat haqiqatdan ham kerak bo'lgan narsalardan foydalanishga imkon beradi.

Eng muhim va ommabop integratsiyalar:

  • IP-telefoniya

    Mijozlarga bir marta bosish orqali qo'ng'iroq qilish, kiruvchi qo'ng'iroqlarda avtomatik kontaktlar yaratish va barcha suhbatlar yozuvlarini to'g'ridan-to'g'ri mijoz kartochkasida tinglash uchun aloqa operatoringizni ulang.

  • Messenjerlar va ijtimoiy tarmoqlar

    Telegram, Instagram, WhatsApp va boshqa barcha muloqot kanallarini yagona amoCRM oynasida birlashtiring. Menejerlaringiz endi xabarlarni o'tkazib yubormaydilar va ularga to'g'ridan-to'g'ri tizimdan javob beradilar.

Qo'shimcha vidjetlar va narxlar haqida muhim eslatma

Ko'pgina integratsiyalar (masalan, telefoniya, messenjerlar) — bu tashqi ishlab chiquvchilarning pullik vidjetlaridir. Shuning uchun, amoCRM litsenziyasi uchun to'lovdan tashqari, qo'shimcha xarajatlar bo'lishi mumkin.

Rasmiy hamkor sifatida bizning vazifamiz — siz faqat haqiqatdan ham kerak bo'lgan narsalar uchun to'lashingiz uchun eng foydali vositalar to'plamini tanlashdir.

amoCRM ish stoli tahlil bilan

amoCRMning asosiy imkoniyatlari

amoCRM — bu shunchaki arizalar uchun organayzer emas, balki sizning savdo bo'limingizning to'laqonli tahliliy markazidir. Siz real vaqtda kompaniya ishining to'liq manzarasini ko'rsatadigan va biznesning asosiy savollariga javob beradigan ko'rgazmali hisobotlarga ega bo'lasiz:

Savdo voronkasining tahlili

Mijozlar qaysi bosqichda 'qolib ketishyapti'? Sizning konversiyangiz qanday? Savdo jarayonidagi zaif nuqtalarni toping va ularni kuchaytiring.

Xodimlar bo'yicha hisobotlar

Menejerlardan qaysi biri — yulduz, qaysi biri esa orqada qolayotganini bilib oling. Qo'ng'iroqlar, vazifalar, uchrashuvlar va muvaffaqiyatli bitimlar bo'yicha statistikani ko'ring.

Reklama kanallarining samaradorligi

Qaysi kanal (Instagram, Telegram, Google) eng daromadli mijozlarni olib keladi, qaysi biri esa sizning byudjetingizni behuda sarflaydi?

Yo'qotilgan bitimlarning tahlili

Nima uchun mijozlar ketishyapti? Tizim rad etish sabablari bo'yicha statistika to'playdi, bu sizga mahsulotni yoki savdo skriptlarini takomillashtirishga imkon beradi.

Savdo prognozi

Tizim kelajakdagi daromadning realistik prognozini tuzish uchun voronkadagi joriy bitimlarni va ularning muvaffaqiyat ehtimolini tahlil qiladi.

Biznesingiz uchun xulosa:

100% arizalarni yig'ish

amoCRM barcha manbalardan (messenjerlar, ijtimoiy tarmoqlar, telefon, sayt) kelib tushgan barcha murojaatlarni yagona voronkaga to'playdi. Birorta ham ariza yo'qolmaydi.

Jarayonlarni avtomatlashtirish

Tizim mijozlarga 24/7 avtomatik ravishda javob beradi, menejerlarga vazifalar qo'yadi va xabarlar yuboradi. Siz inson omilini istisno qilasiz.

Nazorat va tahlil

Siz har bir xodim, reklama manbasi va voronka bosqichi bo'yicha ko'rgazmali hisobotlarni olasiz. Siz real vaqtda biznesning to'liq manzarasini ko'rasiz.

Hali ham biznesingizga CRM kerakligiga ishonchingiz komil emasmi?

Qisqa onlayn uchrashuvga yoziling. Bu bepul va sizni hech narsaga majburlamaydi. 20 daqiqa ichida biz:
  • ✅ Sizning joriy savdo jarayoningizni qisqacha ko‘rib chiqamiz.
  • ✅ Aynan sizning muammolaringizni hal qiladigan amoCRM ning 2-3 ta asosiy funksiyasini ko‘rsatamiz.
Hech qanday «ortiqcha gaplar» va zerikarli taqdimotlar yo‘q — faqat biznesingiz uchun aniq faktlar.
Uchrashuv yakunida biz aynan sizning biznesingiz uchun amoCRM ni joriy etish narxining aniq hisob-kitobi bilan shaxsiy tijorat taklifini tayyorlab, yuboramiz.
AmoCRM Logo

Biznesingizga amoCRM aniq kerakligini qanday tushunish mumkin

Bir nechta savolga javob bering. Agar quyidagi punktlardan kamida 2-3 tasiga rozilik bildirsangiz — CRM'ni joriy etish siz uchun kuchli o'sish nuqtasi bo'ladi.

O'zingizni tekshiring. Sizga amoCRM kerak, agar:

  • Sizning kompaniyangizda savdo bo'limi mavjud (hatto bu atigi 2-3 kishi bo'lsa ham).
  • Siz turli manbalardan (Telegram, Instagram, sayt, qo'ng'iroqlar) arizalar olasiz va ularning bir qismi yo'qolayotganini his qilasiz.
  • Sizning menejerlaringiz mijozlarga o'z vaqtida qayta qo'ng'iroq qilishni yoki tijorat taklifini yuborishni unutishadi.
  • Savdo jarayoni bir kundan ortiq davom etadi va mijoz bilan bir necha marta aloqa qilishni talab qiladi.
  • Sizga xodimlarning ishini nazorat qilish va kim qanday qilib mijozlar bilan muloqot qilayotganini tushunish qiyin.
  • Siz qaysi reklama pul olib kelayotganini, qaysi biri esa behuda ishlayotganini aniq bilmaysiz.

O'zingizni tanidingizmi? Bu o'sayotgan biznesning standart muammolari bo'lib, ularni amoCRM muvaffaqiyatli hal qiladi va xaosni boshqariladigan va daromadli tizimga aylantiradi.

Ko'p beriladigan savollar

Bu yerda biz O'zbekistonda amoCRMni sotib olish, tariflar va joriy etish bo'yicha eng ommabop savollarga javoblarni to'pladik.

Biz aloqadamiz
TelegramTelefon